Първият официален магазин на Xiaomi отваря врати в Paradise Center

Магазинът ще посрещне първите си клиенти на 31-ви юли от 10:00ч.

Световният технологичен лидер Xiaomi ще отвори
своя първи официален магазин в България на 31-ви юли в столичния
Paradise Center, ниво 0, бул. Черни връх 100, София. Лентата официално
ще бъде прерязана в 10:00ч., за да посрещне магазинът първите си
клиенти и гости.
С първия и единствен до момента оторизиран магазин на бранда в страната
Xiaomi бележи официалното си навлизане на българския пазар и дава сериозна
заявка да разраства бизнес направленията си, в това число както смартфони,
така и богатото разнообразие от смарт устройства от екосистемата на бранда.
Xiaomi магазинът ще направи продуктите още по-достъпни за потребителите,
поставяйки в ръцете им най-новите технологии, част от които ще бъдат
представени за пръв път в на нашия пазар.

Към днешна дата Xiaomi е вторият по големина производител на смартфони в
целия свят според глобалния пазарен репорт на Canalys за второто тримесечие
на 2021, с 17% пазарен дял и 83% ръст спрямо предходната година.
Компанията присъства в над 100 държави и региони по света и е създател на
водеща в света AloT потребителска платформа, към която са свързани повече
от 351,1 милиона смарт устройства.
В деня на откриването Xiaomi и официалният дистрибутор за България DPhone
ще зарадват посетителите си с промоционални цени на избрани продукти,
достигащи до -50%, както и с още много изненади. Първите 100 клиенти на
магазина ще получат подарък – различен продукт на марката, а през деня са
предвидени още подаръци, които ще се раздадат на томболен принцип.
Отстъпките на продуктите от екосистемата на Xiaomi ще бъдат валидни в
продължение на цяла седмица след събитието.

На официалното откриване ще присъстват ключови фигури на Xiaomi от
България и региона, в това число Андрей Гладки, Зам.-генерален
мениджър за Xiaomi CEE & Nordics регион, Николай Нанков, Регионален
мениджър на Xiaomi за България, Ли Тун, Генерален мениджър на Dphone
за Европа и Бери Дун – Генерален мениджър на Dphone за Източна Европа.
Те ще представят визията на бранда за разрастване на българския пазар.
Събитието ще се състои при спазване на всички противоепидемични мерки и
поддържане на физическа дистанция.

Pin It on Pinterest