Йоанна Томова изнесе гост-лекция на тема: Геймификация: успешни примери за малки и големи брандове
Йоанна Томова изнесе лекция на тема „Геймификация: успешни примери за малки и големи брандове“ в курса „Игровизация в бизнеса и обучението”.
Йоанна Томова е бранд мениджър с опит в сферата на здравeопазването, бързооборотните стоки и козметичната индустрия. Завършила е бакалавърска степен в департамент “Когнитивна наука и психология” в НБУ с фокус върху психология на консуматорите и поведенческа изследователска дейност. Допълва висшето си образование с магистърска степен в Медицинския факултет на University College London с фокус върху здравния мениджмънт и клиничните проучвания.
Била е част от Мениджмънт екипа на Световната здравна организация в Женева, където отговаря за имплементирането и комуникацията на здравни политики, вкл. и обществените връзки с държавния сектор в страни-членки на ООН. От 2018 г. работи в Маркетинг екипа на Данон България, където отговаря за развитието на локални и международни марки в динамичната среда на бизнеса с храни. Понастоящем е бранд мениджър в екипа на NIVEA в Байерсдорф България, където отговаря за ATL активности, анализиране на пазарната обстановка и оптимизация на портфолиото в страната, както и CSR (Corporate Social Responsibility) проекти в подкрепа на неправителствени организации.
Лекцията на Йоанна Томова можете да видите тук.