В нова руска реклама виждаме Брус Уилис… без Брус Уилис! Чакай, какво?

Компанията използва технологията за генериране на лица, „за да експлоатира“ звездата от „Умирай трудно“ в 15 епизода на нова рекламна кампания.

Руският телефонен оператор и интернет доставчик MegaFon, един от най-големите мобилни оператори в страната, започна нова пиар кампания с участието на холивудската знаменитост Брус Уилис. Тоест с лицето на Брус Уилис, за да бъдем по-точни.„Мегафон“

Компанията е използвала технология за генериране на лица, за да пресъздаде чертите на лицето на Брус Уилис и да ги „сложи“ на друг актьор на снимачна площадка в Русия. Холивудската звезда остава в САЩ през целия период на производство, но пък е получил необявен хонорар за лицензиране на чертите на лицето си и използването на героя му от „Умирай трудно“ в маркетинговата кампания. Руски експерти по рекламния пазар, към които се е обърна в. „Ведомости“, се пресметнали, че компенсацията на Уилис може да е в диапазона от $1-2 милиона.

„Образът на героя от „Умирай трудно“ [на Брус Уилис] в поредицата ще бъде създаден с помощта на технологията за генериране на лица, която се основава на алгоритми на невронни мрежи. За да се случи това, инженерите на студио Deepcake избраха голям обем снимки и видеоклипове с участието на знаменитостта. Те имаха 34 000 единици съдържание, които бяха използвани от невронната мрежа за създаване на образа на героя на Брус Уилис“, казва Василий Болшаков, директор по брандовете и маркетингови комуникации в MegaFon.„Мегафон“

Използването на лица на холивудски знаменитости в руски маркетингови кампании не е нещо ново, защото преди това много компании са си сътрудничели с различни холивудски звезди. Използването на технологии, които генерират лица, обаче открива възможност за производство през периоди, когато междуконтиненталните пътувания са затруднени от COVID-19, а най-важното е, че чрез тях бюджетът е ограничен.

„Дадохме си сметка, че можем да предоставим висококачествено съдържание, без да ставаме заложници на ограниченията, които пандемията налага на движението по света. Използването на технологията позволява да се заснеме съдържание по-бързо и по-евтино в сравнение с участието на известни личности на снимачната площадка“, казва Болшаков.„Мегафон“

„Висококачественото съдържание“ обаче може да изглежда преувеличено. Компютърно генерираният Брус Уилис в определени сцени не е особено истински, докато в други образът много прилича на актьора. Опитен зрител без проблем ще разбере, че Брус Уилис всъщност не играе в рекламата в буквалния смисъл на думата.

„Ние открито декларираме технологията, която използваме, и не подвеждаме никого. Напротив, вярваме, че да видим Брус като [помним го] от „Умирай трудно“ и „Петият елемент“ в нова роля е чудесна възможност за всички ни“, казва Болшаков.

Представителите на компанията определиха кампанията като „семеен блокбастър“ с двама тайни агенти. „Опитният агент, пресъздаден от Брус, е лаконичен и строг мъж. Той въплъщава идеята за надеждност. А начинаещият агент [изигран от друг актьор] представлява ползата: този герой е експерт по лайф-хаковете и е много изобретателен“, каза Болшаков.„Мегафон“

Компанията възнамерява да пусне общо 15 епизода, в които героят на Уилис и неговият партньор ще преодоляват пречките с помощта на услугите на компанията. Първият епизод – режисиран от известния руски музикант и режисьор Иля Найшулер (който неотдавна режисира холивудския блокбастър „Никой“) – показва героите, вързани на борда на яхта, където тиктакаща бомба заплашва да сложи край на живота им. В ролята на партньора на Брус Уилис се изявява руският комик и телевизионен водещ Азамат Мусагалиев.

източник: RUSSIA BEYOND

Pin It on Pinterest