Общество

Тази петербургска книжарница има убийствен рекламен подход

Персоналът в историческата петербургска книжарница е намерил брилянтен начин да привлече интереса на хората към книгите – те удивително имитират книжните корици и резултатът е зашеметяващ!@izdaniya

Този книжен магазин ежедневно публикува в Instagram собствени косплеи на книжни корици, с което привлича над 200 000 последователи. Какви са тези книги и кой стои зад креативната идея?@izdaniya

Местните книжни плъхове и туристите имат любимо местенце в Санкт Петербург. Не, не говорим за Ермитажа или някой друг истински музей, нито пък за някой от многобройните дворци в града. Имаме предвид един книжен магазин. „Подписные издания“, което се превежда като Абонаментни издания, е една от най-старите книжарници в града. Тя отваря през 1926г. и през последните 60 години магазинът заема шикозна сграда в стил ар нуво на Литейний проспект 57.@izdaniya

В „Подписные издания“ запалените читатели ще намерят много повече от книжен магазин – това е магазин за подаръци, кафене и просто приятно място, което събира хора на изкуството. Има уникална атмосфера и изглежда забележително с ретро дизайна си.@izdaniya

Книжният магазин има голямо разнообразие от интелектуална литература – както класическа, така и съвременна проза, философия и исторически книги, издания, посветени на театралното изкуство, научна литература, както и социология и психология.@izdaniya

„Фокусирани сме върху избора на книги по интереси, като подкрепяме малките и независими издателства с редки и уникални екземпляри“, гласи концепцията на магазина.@izdaniya

Магазинът има също толкова интересна Instagram страница. В подкрепа на редките книги и в опитите си да промотира нестандартното четене пред потребителите, екипът рекламира продуктите си по много изобретателен начин.@izdaniya

През 2013 г. започват на шега да публикуват снимки в Instagram… нямат много последователи по онова време, но по-късно шегата им набира популярност със зашеметяващи темпове и става част от стила им.@izdaniya

„Единственото, което не се е променило, е, че създаваме снимките си сами, – казва Арина Громико, ПР-директор на магазина. – Нямаме гост-фотографи или модели. Нашият Instagram е нашето лице. Когато купувачите идват в магазина ни, същите онези хора от постовете им дават съвети за книгите“.@izdaniya

Лина Либо, една от служителките в книжарницата, е автор на концепцията за стила. „Тя прави снимките за нашия Instagram и тя поведе естетичната революция на страницата ни“, споделя Арина. Лина и четирите момчета са единствените хора, които работят по визуалната концепция и намират правилните локации. Същевременно всички те работят в магазина, а не просто движат страниците в социалните мрежи.@izdaniya

Някога Instagram-постовете отнемат едва 30 минути и снимките могат да се направят в магазина или на площада наблизо.@izdaniya

Когато плановете са грандиозни, момчетата не пестят време или пари. Веднъж дори трябва да наемат басейн, за да заснемат кадър.@izdaniya

Един друг път докарват стара вана, за да могат да плуват с нея във Финския залив.@izdaniya

Те заснемат кадри на различни места из града, включително в Ермитажа.@izdaniya

Красивият Исакиевски събор@izdaniya

Витебската гара@izdaniya

Крайбрежието на р. Нева@izdaniya

Известната туристическа атракция – покривите на Санкт Петербург гарантират романтични гледки…@izdaniya

…Както и вътрешните входове на сградите.@izdaniya

източник: RUSSIA BEYOND

Интересно от мрежата

Pin It on Pinterest