Общество

Поли Генова и Александър Сано се включиха в благотворителното lip sync предизвикателство на Kaufland

Инициативата се осъществява в партньорство с Българската хранителна банка, а събраните средства ще подпомогнат дейността на неправителствената организация в подкрепа на хиляди нуждаещи се българи

София, 02.12.2020 г. – Популярните български артисти Поли Генова и Александър Сано се включиха в благотворителното lip sync предизвикателство на Kaufland в партньорство с Българската хранителна банка. Двамата публикуваха своите lip sync версии на добре познатата коледна песен „It’s the most wonderful time of the year”, част от коледното видео на Kaufland, в своите канали в социалните мрежи.

„Най-хубавото време на годината е – Коледа! Радвам се, че мога да се включа в инициативата на Kaufland, защото вярвам, че е важно всички заедно да помогнем на хиляди хора в нужда чрез Българската хранителна банка“, споделя Поли Генова.

„С голямо удоволствие се включвам в предизвикателството! Колкото повече хора се изявяват, толкова по-добро дело правим!“, коментира Александър Сано.

Всеки, който желае, може да стане част от предизвикателството с кауза до 23.12.2020 г., като следва няколко лесни стъпки. Да снима свое lip sync видео в изпълнение на „It’s the most wonderful time of the year”, която е и част от коледното видео на Kaufland, което компанията разпространи онлайн. За да участва в инициативата, всеки трябва да публикува своето видео в собствения си канал във Facebook, Instagram или TikTok, като в описанието на публикацията задължително включи и #KauflandKoleda.

В lip sync предизвикателството може да се включи всеки, който желае, независимо дали има певчески талант. За целите на участието песента трябва да се изпълни само и единствено с помощта на движението на устните, без да се издава звук. Повече информация как става това може да бъде намерена тук.

За всяко публикувано lip sync видео с хаштаг #KauflandKoleda в периода на кампанията търговската верига ще дарява по 10 лв.* на Българската хранителна банка. Неправителствената организация е първата в страната, която събира, складира и раздава дарени хранителни продукти с кратък срок на годност, в съответствие с всички стандарти за безопасност на храните. Чрез мрежа от партньорски организации в цялата страна храната достига до десетки хиляди нуждаещо се българи.

До 2020 г. дейността на Българската хранителна банка е спасила от унищожаване над 2 000 тона храна на стойност над 5,3 милиона лева. В същото време хранително подпомагане е предоставяно на средно 20 000 нуждаещи се българи всяка година.

Всеки желаещ може да направи и индивидуално дарение в полза на Българската хранителна банка чрез SMS с текст DMS HRANA на кратък номер 17 777.

––––––––––––––––––––––––

*Максималната сума, която Kaufland България ще дари, е в размер на 10 000 лв.

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с

екип от над 6 000 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60

хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв.

Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Интересно от мрежата

Pin It on Pinterest