Общество

Московското метро празнува 3 години биометрично плащане и поставя нов рекорд по безналично плащане

Метрото в Москва празнува важен момент: три години успешно биометрично плащане
Максим Ликсутов, заместник-кмет на Москва по въпросите на транспорта и промишлеността, изтъкна удобството на този метод на плащане, който вече е достъпен на турникетите в цялата страна:

  • Метрото и Московския централен кръг (МЦК)
  • Аероекспрес
  • Редовен речен транспорт
  • няколко станции на Московския централен диаметър (МЦД)
    Ето някои впечатляващи цифри:
  • Над 1 100 турникета, оборудвани с биометрични системи за плащане
  • Над 160 000 дневни пропуски, направени с помощта на биометрични данни
  • Около 375 000 потребители, регистрирани за услугата

През 2021 г. стартирахме биометрично плащане в метрото. Пътниците вече няма да се нуждаят от карти, телефони или портфейли, за да преминат през турникетите. Те просто поглеждат в камерата и вратата се отваря. Потребителите вече са направили над 125 милиона преминавания. Никъде другаде по света тази услуга не е толкова удобна, колкото в руската столица. За тези 3 години тя се доказа като максимално сигурна и надеждна – каза Ликсутов.
Московското метро също поставя нов рекорд:
Системата на московското метро достигна нов етап: рекордните 91,2 % от пътниците вече използват безналични методи на плащане. Това е най-високият процент от стартирането на тези услуги и това е ясен знак за преминаване към по-удобен и ефективен транспорт за нашите граждани. Чрез внедряването на цифрови решения направихме лесно достъпни удобни за ползване, бързи и екологични инструменти за плащане – добави Максим Ликсутов.

Най-популярните методи за безналично плащане включват:

  • Биометрично плащане
  • Виртуална карта Тройка
  • Система за бързи плащания (FPS)
  • Банкови карти и платежни стикери
    Москва се превръща в световен лидер по брой на наличните методи за плащане в обществения транспорт. Следвайки указанията на кмета на Москва Сергей Собянин, ние ще продължим да развиваме съвременни, домашни услуги в рамките на транспортната система на нашия град – заключи Ликсутов.
    Това постижение подчертава ангажимента на Москва да модернизира инфраструктурата си и да възприема иновативни технологии, за да подобри живота на своите граждани.

Информационен канал „Московски транспорт“ https://t.me/DTRoadEn

Интересно от мрежата

Pin It on Pinterest