Общество

Московски предприятия ще участват в 30 чуждестранни изложения с подкрепата на Центъра „Моспром“

Тази година експортно ориентираните компании в Москва ще имат повече възможности да се свържат с международни партньори, като центърът MosProm ще организира 25 международни бизнес мисии и ще улесни участието в 5 големи международни търговски изложения.

Тези инициативи, които включват както лични, така и виртуални участия, ще предоставят на московските производители важни платформи за дискусии с чуждестранни сътрудници. Това съобщи Максим Ликсутов, заместник-кмет на Москва по въпросите на транспорта и промишлеността.

По нареждане на Сергей Собянин градът приоритетно подкрепя експортно ориентираните предприятия в разширяването на присъствието им на световните пазари. Основната ни цел е да увеличим обема на износа на промишлени стоки и селскостопанска продукция, произведени в Москва, за приятелски страни. Московските производители ще представят своите продукти на международни изложения в Китай, Саудитска Арабия, Узбекистан и Азербайджан. Те също така ще участват в преки преговори с потенциални купувачи и дистрибутори от Мексико, ОАЕ, Иран, Кувейт, Йордания, Турция, Тайланд, Виетнам, Индия, Монголия и страните от Африка и ОНД – заяви Максим Ликсутов.

MosProm е създадена през 2019 г. с цел да увеличи разпознаваемостта и присъствието на продукти, произведени в Москва, на чуждестранните пазари. Една от най-ефективните програми, предлагани от MosProm, е нейната програма за купувачи. Тази инициатива позволява на компаниите да участват в специализирани международни търговски изложения и бизнес мисии, където могат да водят преговори между предприятия (B2B) и между предприятия и правителства (B2G) с потенциални клиенти за стоки, произведени в Москва. Това предлага на местните промишлени предприятия възможност да разширят обхвата на износа си и предлаганите продукти, да установят нови партньорства и отношения с клиенти и да привлекат ценни инвестиции.

Специалистите на MosProm предоставят цялостна подкрепа на московските производители на всеки етап от външнотърговската им дейност. Благодарение на съдействието на МосПром московските производители на несуровини и неенергийни продукти успешно преориентираха своите експортни потоци и намериха нови партньори на пазарите в Латинска Америка, Африка, Близкия изток, Югоизточна Азия и ОНД, – подчерта Анатолий Гарбузов, министър на правителството на Москва и ръководител на градския департамент за инвестиции и промишлена политика.

Освен това московските износители се възползват в голяма степен от националните програми за подкрепа. Националният проект „Международно сътрудничество и експорт“ представлява цялостен набор от мерки за информационна, финансова, застрахователна и логистична подкрепа. Проектът включва цифровата платформа „Моят износ“, която предлага редица услуги за подкрепа на бизнеса. Тези услуги включват безплатни експертни консултации, пазарни анализи, съдействие при маркетирането на стоки на международните пазари, програми за онлайн обучение и др.

Интересно от мрежата

Pin It on Pinterest