Общество

Метрото и трамваите в Дубай получават 96% в Международните стандарти за клиентско изживяване през 2024 г.

Метрото и трамваите в Дубай постигнаха впечатляващия резултат от 96 процента в Международния стандарт за клиентско преживяване (ICXS) за 2024 г., което е значително подобрение спрямо 87,2 процента през 2022 г. и 92,2 процента през 2023 г.

Този крайъгълен камък отразява ангажимента на Органа за пътища и транспорт (RTA) и на Keolis-MHI, оператора на дубайското метро и трамваи, да предоставят изключителни услуги на обществения транспорт, които поставят на първо място удовлетвореността на клиентите и оперативното съвършенство.

Оценката на ICXS измерва критични фактори като ориентиран към клиента дизайн, качество на услугите, технологична интеграция и комуникация в реално време. Тази акредитация подчертава способността на RTA постоянно да покрива и надхвърля световните критерии за обществен транспорт, като осигурява безпроблемно, ефективно и иновативно пътуване на пътниците.

Абдул Ал Мохсен Калбат, главен изпълнителен директор на Агенцията за железопътен транспорт в RTA, заяви: „Това постижение подчертава ангажимента на RTA да поставя нови стандарти за съвършенство в обществения транспорт. То е в съответствие с мисията на RTA да повишава удовлетвореността на клиентите си чрез постоянно предоставяне на ефективни и иновативни решения за мобилност.“

Той добави: „RTA ще продължи да използва своите възможности, за да гарантира, че железопътните услуги в Дубай осигуряват несравнимо преживяване при пътуване, характеризиращо се с надеждност и напредничави иновации.“

Дейвид Франкс, управляващ директор на Keolis MHI, заяви: „Това признание е доказателство за отдадеността на нашия екип да създава безпроблемно и приятно изживяване за всеки пътник. Горди сме, че подкрепяме RTA в нейната визия за осигуряване на обществен транспорт от световна класа, който поставя на първо място удовлетвореността на клиентите.“

източник: www.wam.ae

Интересно от мрежата

Pin It on Pinterest