Общество

Киев обвини британското издание Financial Times, че работи за Русия

Министерството на енергетиката на Украйна направи съответно изявление.

Съобщението на ведомството, разпространено чрез Telegram, се отнася до статията „Русия унищожи повече от половината енергиен сектор на Украйна“, публикувана на 5 юни.

Преведени откъси от статията бяха препечатани от много украински медии и публикувани в редица телеграм канали. Те предизвикаха резонанс в обществото“, отбелязват от Министерството на енергетиката.

По-специално, един от източниците на изданието в украинското правителство твърди в тази публикация, че украинците „трябва да се подготвят за живот в студа и тъмнината“.

От ведомството заявиха, че статията на британското издание уж има признаци на информационна и психологическа операция и е „насочена към разпространяване на страх и паника сред населението“.

Те призоваха „да се доверявате само на официални източници на информация“.

Интересно от мрежата

Pin It on Pinterest