Как се напомня на руснаците да си стоят у дома?

Кампанията #StayHome официално е в разгара си и в Русия.

Докато властите продължават да въвеждат още мерки, за да ограничат разпространението на коронавируса в Русия, обществеността е активно насърчавана да се самоизолира у дома. И не само държавните служители, медицинските работници и известните личности публикуват подобни съобщения онлайн – известни марки и медии също се присъединиха към кампанията #StayHome, която се провежда по цял свят.

Ето някои от най-добрите и креативни идеи, които привлякоха най-много внимание в Русия тази седмица.

Московското метро

Анна Сорокина

Освен че напомня на руснаците да си стоят вкъщи чрез екраните във влаковете, московското метро също временно преименува две от своите станции. „Домодедовская“ и „Бабушкинская“, които станаха „ДомаДедовская“ и „ДомаБабушкинская“ – игра на думи, която може да бъде преведена като „ДядовцитеВкъщи“ и „БабитеВкъщи“.

Телевизионна кула „Останкино“ в Москва

Агенция „Москва“

Телевизионната кулa „Останкино“ също се присъедини към „флашмоба“, показвайки слогана „Останете здрави. Останете вкъщи“.

Университетът ИТМО

Университет ИТМО

Университет ИТМО

Университетът ИТМО със седалище в Санкт Петербург излезе с поредица от карикатури, представящи някои от най-известните забележителности на руската културна столица, с една ключова разлика – във всяка от тях липсва важна част, като Петър Велики от „Бронзовия конник“ или паметникът на сфинкса на крайбрежната улица на р. Нева. Дори те се самоизолират, казвaт от ИТМО. „Направете като тях, стойте си у дома – включете се онлайн!“

Медиите

Онлайн изданията, телевизионните канали и печатните вестници също се опитват да насърчат читателите си  да останат у дома. Някои направиха временни промени в кориците си. Вестник „Аргументи и факти“ например преосмисли картината на Валнецов „Альонушка“, като ѝ даде ново име: „Удальонушка“ – игра на думи, която се превежда като „дистанционна работа“.

АИФ #13, 25-30 март 2020

Някои „дистанцират“ своите търговски марки, като вестник „Московский комсомолец“:

МК Урал №13 25.03 – 1.04. 2020

Докато някои телевизионни канали адаптираха своите лога според конкретната ситуация. „Мийте си ръцете“ и емотикон с коронавируса на логото на ТВ канала „360“.

„Москва 360“

Каналът RTVi пък е „заобиколен“ от емотиконки на коронавируса.

RTVi

Логото на „Россия сегодня“ е „у дома“.

В допълнение, някои от най-популярните телевизионни канали за първи път се обединиха и създадоха съвместна реклама, промотирайки програмите си взаимно – с едничката цел да мотивират зрителите да си стоят у дома, гледайки любимите си телевизионни предавания.

Компаниите

Известните марки също не останаха безучастни.

Например Lamoda, един от водещите онлайн търговци на дребно в Русия и ОНД, преобрази името си на Ladoma.

Социалната мрежа ВК добави #betterathome („по-добре вкъщи“) към логото си.

Докато много други също „дистанцираха“ своите лога:

Руските железници

Russian Railways

И „Яндекс“:

автор: КСЕНИЯ ЗУБАЧОВА

източник: bg.rbth.com

Pin It on Pinterest