Дубайската полиция е призната за най-силната полицейска марка в света
Дубайската полиция е призната за най-реномираната полицейска сила в световен мащаб, според ново проучване на Brand Finance.
Дубайската полиция е класирана като най-силната полицейска марка в световен мащаб, оглавявайки Индекса за институционална стойност на марката, издаден от Brand Finance. Полицията получи рейтинг AAA+ и обща оценка 9,2 от 10 след обширно сравнително проучване, проведено в 10 държави и включващо обратна връзка от повече от 8000 заинтересовани страни и съответни организации.
Оценката, която измерва общественото възприятие по отношение на професионализъм, почтеност, ефективност, справедливост и прозрачност, подчертава силното доверие в общността и етичното поведение на полицията в Дубай. Ясната комуникация на силите, иновативното предоставяне на услуги и позитивното медийно присъствие допринасят за отличната им световна репутация.
Той също така подчерта приноса на силите за укрепване на меката сила на ОАЕ и Дубай, със стойност на марката от 57,9 милиарда дирхама (15,8 милиарда долара) от обща национална стойност на марката от 4,48 трилиона дирхама (1,2 трилиона долара), според Националния доклад за марката на Brand Finance.
Дубайската полиция се представи по-добре от водещите полицейски сили в света по всичките 11 критерия за репутация, постигайки резултати значително над средните за света в ключови области като справедливо отношение към всички лица (57%), ангажираност и почтеност (60%), осигуряване на безопасност и сигурност (67%), етично поведение (59%), професионална ангажираност (62%), ефективно изпълнение на служебните задължения (64%), позитивно присъствие в социалните медийни платформи (57%), прозрачна и ефективна комуникация (51%), иновации в предотвратяването на престъпления (54%), модерност и прогресивно развитие (54%) и силно оперативно присъствие на място (63%).
Генерал-лейтенант Абдула Халифа Ал Мари, главнокомандващ на полицията на Дубай, изрази най-дълбока благодарност на президента Негово Височество шейх Мохамед бин Зайед Ал Нахаян и на Негово Височество шейх Мохамед бин Рашид Ал Мактум, вицепрезидент и министър-председател на ОАЕ и владетел на Дубай, за тяхната непоколебима подкрепа и стратегическо ръководство.
„Това признание отразява доверието, гласувано в полицейските институции в ОАЕ, и подчертава ангажимента на полицията на Дубай към обществената безопасност, благополучие и качество на живот“, каза Ал Мари. „Нашият възход до глобално лидерство в брандирането на полицията е резултат от визионерско лидерство и непоколебим стремеж към високи постижения. Полицията на Дубай еволюира от традиционни структури до далновиден, интелигентен и устойчив модел на полицейска дейност, интегриращ съвременни технологии и изкуствен интелект.“
Ал Мари отбеляза и няколко стратегически инициативи, които са засилили глобалния профил на силите, включително „Интелигентни полицейски участъци“ (SPS), състезанието „Спешна полиция на ОАЕ“, събития за ангажиране на общността, турнири по електронни спортове и програмата „Esaad“. „Дубайската полиция е повече от правоприлагаща организация; тя е стратегически партньор в изграждането на сигурно, напреднало и устойчиво общество“, добави той.
Дейвид Хейг, главен изпълнителен директор и председател на Brand Finance, коментира: „Възприятията движат поведението. Индексът за глобална мека сила на Brand Finance е най-голямото в света проучване на възприятията за мека сила и това изследване се оказва изключително полезно за правителствените политици и организациите за маркетинг на дестинации при разработването на техните политики и кампании.“
Brand Finance използва предварително съществуващи данни за възприятията на града в Дубай и меката сила на ОАЕ като базова линия, базирани съответно на годишния градски индекс и глобалния индекс на меката сила. След това Brand Finance проведе специално пазарно проучване в подобен формат на глобалния индекс на меката сила, за да изчисли приноса на полицията на Дубай за представянето на ОАЕ и Дубай през 2025 г. в индекса. Силата на марката за организацията беше изчислена въз основа на балансирана карта от показатели, базирана на първично проучване сред обществеността на 10 пазара с общо над 8000 респонденти.
източник: www.wam.ae