Двустранна икономика в разгара на пандемия

В разгара на глобалната пандемия от КОВИД-19, задълбочаването на търговските отношения между Индонезия и България се осъществи чрез виртуалното взаимодействие в Индонезийското Търговско Изложение (TEI 2020) на 10-11 ноември 2020 г.

Посолството на Индонезия в София отбеляза Споразумението за партньорство между Мустика Рату Индонезия (Mustika Ratu Indonesia) и ИДЕА Груп България (IDEA Group Bulgaria), на което присъстваха ограничен брой участници, както виртуално, така и лично, със стриктно прилагане на здравните протоколи.

Посолството на Индонезия в София съдейства в подписването на онлайн Споразумението за партньорство между IDEA Group и Мустика Рату, една от националните компании, занимаващи се с производството на джаму (индонезийско природно лекарство), козметика и продукти в грижа за красотата.

В същото време, ръкавиците на Старгловс Индонезия (Stargloves Indonesia) направиха стъпка към навлизането на българския пазар. По време на изложението, мостри от индонезийски нитрилни ръкавици пристигнаха в България за задълбочена проверка от българска компания.

„Индонезийските продукти заслужават да бъдат на европейския пазар и най-вече в България“ – сподели българският бизнесмен, Илиян Димитров. Димитров заяви, че промотирането на индонезийски продукти в Европа трябва да бъде разширено. Той добави, че индонезийските нитрилни ръкавици имат високо качество и конкурентоспособност. Търговецът, Андрей Едрев, внасящ мебели от Индонезия, потвърди същото и за индонезийските мебели.

Мостри на индонезийски инстантни спагети и кафе впечатлиха българските бизнесмени, участващи в събитието.

На събитието присъстваха и г-н Вибиади, вицепрезидент на Дебиндо (организатор на TEI 2020), който изнесе изчерпателна виртуална презентация, свързана с TEI 2020, Ирма Каплани, почетен консул на Индонезия за Албания, индонезийски фармацевтични компании, включително Kimia Farma, както и български бизнесмени, които направиха първи крачки в създаването на своите бизнес отношения с индонезийските си партньори. България представлява интерес за индонезийския пазар, поради благоприятното разположение и стратегически достъп до пазарите на ЕС, Азия и Балканите.

(Източник: Бахана Бара, Първи секретар по икономически въпроси в посолството на Индонезия)

Pin It on Pinterest