Този петък в магазини „DM“ се пазарува с кауза

Последният петък на ноември традиционно поставя началото на голямото Коледно пазаруване.

Милиони потребители по целия свят трескаво следят офертите на големите търговски вериги. Последна тенденция и алтернатива на консуматорския дух на Черен Петък обаче, е световни брандове да застават зад идеята, че Коледа е преди всичко време да даряваме.

Тази година магазини dm предлагат на българския потребител Giving Friday – един малко по-различен петък, в който пазаруването ще е с кауза. 2% от дневния оборот на 29 ноември от всички dm магазини в страната ще бъдат дарени на Центъра по детска хемодиализа към „Специализирана болница за активно лечение по детски болести – проф. д-р Иван Митев“ – София. Тази кампания е в духа на корпоративната философия на бранда, която води началото си от първооснователя Гьотц Вернер, а именно – човекът да е в центъра.

„Специализирана болница за активно лечение по детски болести – проф. д-р Иван Митев“ ЕАД – София“ е единствената в страната самостоятелна специализирана детска болница – национална институция, осъществяваща комплексна, съвременна диагностична, терапевтична, преподавателска, научно изследователска и организационна дейности по проблемите на детското здравеопазване.

Специфичната мисия на болницата е осигуряване на широк спектър достъпна, своевременна, висококвалифицирана медицинска помощ в областта на всички аспекти на детското здраве, с цел подобряване качеството на живот на децата, показателите на детското здравеопазване и намаляване детската смъртност.

Pin It on Pinterest