Специална инсталация, съчетаваща работа на открито с изстудена бира, ще радва пловдивчани през септември
Вдъхновяващото работно място на Heineken 0.0 – Workstation идва в града под тепетата след огромен интерес в столицата
Мисията на Heineken 0.0 да предоставя различно и вдъхновяващо работно място сред динамиката на забързания град продължава, доказвайки, че безалкохолната бира е перфектният спътник на забързаното работно ежедневие. Всички желаещи да работят на чист въздух в алтернативна градска обстановка ще могат да го направят в иновативната работна инсталация на Heineken 0.0 – Workstation в гр. Пловдив от 1 до 30 септември. Използването на новото работно кътче в града под тепетата ще бъде напълно безплатно за всички работещи, които са любители на изнесения офис и може да бъде запазено още сега на https://www.heineken.com/bg/bg/workstations.
През целия месец септември пловдивчани ще имат възможността едновременно да работят на открито в приятна и свежа обстановка на територията на Skapto (Пловдив) на ул. Йоаким Груем 24 в кв. Капана, докато се наслаждават на превъзходния вкус на неустоимата безалкохолна бира – Heineken 0.0. Инсталацията ще предлага абсолютно всички удобства, с които разполага и един стандартен офис. Работното кътче включва безплатен Wi-Fi, приятна атмосфера на открито и неограничени комплименти Heineken 0.0. Спазвайки всички противоепидемични мерки, всеки желаещ ще може да се възползва от самостоятелно място за работа за слот от 2 часа и 30 мин. Тези, които искат да се насладят на иновативната приятна атмосфера трябва да резервират своето място предварително в платформата на „Heineken 0.0 Workstation“.
Heineken 0.0 Workstation в гр. Пловдив е естествено продължение на кампанията след големия интерес, който предизвика в гр. София. В рамките на почти два месеца, всички желаещи да работят в две локации в центъра на града, се насладиха на приятна и различна работна атмосфера. Първото издание на изнесения офис на Heineken 0.0 очарова столичани и всички свободни места бяха изчерпани в рамките на броени дни, поради което брандът удължи кампанията си, за да може максимален брой желаещи да се възползват от работното място.