София Тех Парк съорганизира уебинар „Пак ще се срещнем: Бъдещето на конгресния бизнес след COVID-19”

Инициативата „Дерзай“ на София Тех Парк и SMEs Webinars организират безплатен уебинар „Пак ще се срещнем: Бъдещето на конгресния бизнес след COVID-19 с участието на Теодора Жилкова, изпълнителен директор на Българско конгресно бюро, и Мартина Божанска, маркетинг директор в хотел „Метрополитън“ София.

В рамките на един час двете дами ще представят информация за актуалното състояние на хотелиерския, туристическия и конгресния бизнес, като ще дадат ценни насоки на представителите на сектора за справяне с последиците от превантивните мерки срещу разпространението на COVID-19.

По време на събитието Теодора Жилкова ще разкаже повече за мерките, които компаниите от сферата на събитийния мениджмънт взимат в условията на криза, а Мартина Божанска ще даде маркетинг съвети, подходящи за моментното положение и след отмяната на извънредните мерки.

Зрителите ще имат възможност и да зададат своите въпроси към лекторите, както и към изпълнителния директор на ИАНМСП Бойко Таков и изпълнителния директор на София Тех Парк Тодор Младенов, които ще открият събитието.

Инициативата на София Тех Парк и Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия цели да предостави актуална информация на компаниите и да им даде възможност да получат отговори на техните въпроси.

Това е втори уебинар, в който София Тех Парк е инициатор и съорганизатор в рамките на инициативата на научно-технологичния парк „Дерзай“, която е насочена към активните млади хора, новатори, предприемачи, учени, студенти, ученици. „Дерзай“ ще продължи да представя и през следващите седмици различни гледни точки и мнения по отношение на предизвикателствата, породени от кризата, която завладя света през последните месеци, както и ще се опита да посочи примери за добри практики и да предостави съвети от експерти.

SMEs Webinars са серия онлайн семинари, организирани от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, целящи да запознаят българския бизнес с дигиталните инструменти за промоция, маркетинг, управление и анализ, както и да развият презентационните и стратегическите умения на служителите на всички нива в компаниите.

Предходните издания на SMEs Webinars представиха темите за успешните техники за увеличаване на продажбите, развитие и внедряване на иновации, киберсигурност, комуникации и управление на бизнес в условията на криза. Близо 2300 представители на българския бизнес взеха участие в онлайн семинарите, в които лектори бяха водещи бизнес експерти и представители на академичната общност в страната.

Pin It on Pinterest