Рекламният бранш се събра на едно място, за да обсъди успешни практики за развитие в развилата се световна ситуация

На 28-ми юли в новооткритата в София авто-кино локация се проведе Първото drive-in маркетинг networking събитие в България.

Събитието бе открито с официална част, в която гост-лекторите, водещи професионалисти в страната, споделиха с присъстващите своя дългогодишен опит и как се справят с кризисни
ситуации, подобни на тази, породена от пандемията с коронавирус.
В дискусия на сцената се включиха Яна Маринова – актриса и продуцент, Д-р Александър Христов – един от най-добрите ПР-и в страната и преподавател в УНСС и НБУ, Георги Малчев – член на УС на IAB Bulgaria от 2016 г. и преизбран три поредни години, Калоян Тодоров – съсобственик на една от най-големите компании за организиране на събития, които обхващат всички направления за подготовка и случване на едно събитие и член и едно от най-дейните лица в Българско конгресно бюро и Марин Димитров – operations and project manager в световно признатата компания, специализирана в 3D Project Mapping и визуални решения за събития, компанията е основен партньор на най-големия светлинен фестивал за светлинни изкуства в света.
Всички присъстващи изразиха своето любопитство кога ще се проведе следващото такова събитие, тъй като подобно не се беше провеждало от няколко години в България.

Pin It on Pinterest