Rakuten Viber регистрира четири пъти увеличение на обажданията

Водещата комуникационна платформа отчита по-високо потребление в приложението по време на COVID-19
Rakuten Viber, една от най-големите комуникационни платформи в света, увеличи капацитета на основните си функции и организира редица кампании, посветени на свързаността между хората и запазването на позитивна нагласа по време на COVID-19. Резултатът е значителен ръст в потреблението на глобално ниво.
През последните няколко седмици, нивото на ангажираност на потребителите отбелязва ръст в цялата платформа. Най-популярните функции в момента са тези, които улесняват комуникацията – груповите съобщения и обажданията. Броят на изпратени съобщения в група е нараснал със 134%, а приетите групови обаждания средно на потребител са 370% повече за последните две седмици. Средният брой интеракции с Viber Общности е нараснал със 78% с кампании като тази на WashPost, която дава актуална и достоверна информация по време на социална изолация.
От началото на COVID-19:

  • Броят нови активни потребители във Viber дневно се е увеличил с 15% през март
  • Новорегистрираните потребители на ден в приложението са с 25% повече
  • Потребителите разговарят по-дълго – продължителността на едно обаждане е нараснала с до 35%
  • Със 75% са се увеличили изпратените видеа

През този предизвикателен период трябва да се адаптираме и да реагираме по-бързо, за да помогнем на семейства, приятели, ученици и учители, колеги и компании, да останат свързани един с друг. Нашите потребители разчитат на нас, ние ще продължим да подобряваме изживяването им в приложението, като запазваме връзката между хората сигурна и безплатна.”, сподели Джамел Агауа, глобален изпълнителен директор на Rakuten Viber.
Следните промени вече са видими в приложението:

  1. От 5 на 20 човека едновременно нараства максималният брой участници в аудио разговори във Viber
  2. За да подчертае важността на здравните мерки, Viber изпрати съобщение с инструкции за безопасност от СЗО до милиони потребители на 22 езика
  3. За да помогне на потребителите да разделят фактите от недостоверната информация, Viber представи официален чат бот на СЗО и работи активно с Unicef U-Reports, за да предоставя проверена информация за коронавируса в реално време на десетки езици
  4. За да популяризира официалната информация за COVID-19, Viber заедно с местни здравни институции, създаде специални Общности в 12 държави, от които потребителите да получават достоверна информация за пандемията и мерките за превенция
  5. Viber пусна нова стикер кампания „Остани вкъщи“, с която насърчава позитивната нагласа през периода на социално дистанциране

Pin It on Pinterest