През 2019 година Kaufland България увеличи ученическия си асортимент с близо 20%

Търговската верига предлага над 400 ученически артикула целогодишно, като 300 от тях са собствени марки

Близо 20% ръст на ученическия асортимент бележи Kaufland България за 2019 година. Компанията увеличава предложенията за ученици с близо 100 продукта в сравнение с миналата година. Така клиентите на търговската верига избират целогодишно от над 400 ученически артикула, а преди началото на новата учебна година броят им нараства до над 500, като 300 от тях са собствени марки на компанията. 

Обогатеният ученически асортимент на Kaufland включва необходимото за един ученик да е напълно подготвен през цялата година. От задължителната канцелария, която тази година се допълва и от тетрадки, скицници и блокчета за рисуване с любимците на децата – Свежите Супергерои, до аксесоари като раници и несесери с разнообразни мотиви. Компанията допълва ученическия асортимент и с  наложената си марка детски текстил  Hip&Hopps  за момичета и момчета на възраст между 6 и 10 години.  Портфолиото им включва над 160 артикула, като сезонните ученически предложения са: детски якета, изработени по технология BIONIC FINISH ECO, която предпазва текстила от вода и замърсявания, спортни детски блузи с дълъг ръкав, клинове и панталони, детски тениски и спортни обувки. Специално предложение от  Hip&Hopps  за учениците са и практични  кутии за обяд.

Kaufland България гарантира качеството на всички собствени марки ученически продукти чрез строг контрол на производството и редица сертификати за качество. Опаковките на канцеларията са изработени от устойчиво стопанисвани гори с цел да бъдат спестени природни ресурси, а самите артикули са сертифицирани и по стандарта за екологично чисти продукти и услуги Blue Angel.

Текстилът на Hip&Hopps e изработен от памук, сертифициран по глобалния стандарт за органичен текстил GOTS, без замърсители, произведен по щадяща ресурсите технология.

Всички продукти под собствените марки на Kaufland България бяха посочени и като пример за „абсолютно най-високо ниво на качество“ от 1200 човека, участващи в представителното и независимо пазарно онлайн проучване Qudal – Quality Medal за продукти под собствена марка – България 2018/2019, организирано от ICERTIAS. В резултат организацията присъди златен медал за качество Qudal с пет звезди.

Pin It on Pinterest