Позиция на ЗК УНИКА относно прекратяването на застраховки „Отговорност на туроператора“

Провокирани от публикувана на 11.04.20г. в уважаван български новинарски сайт на недостоверна информация, че ЗК УНИКА България прекратява застраховки „Отговорност на туроператора“, бихме искали да споделим нашава официална позиция по този казус.
Застрахователна компания УНИКА България не е и няма намерение да прекратява, сключени застраховки „Отговорност на туроператора“. Твърдо заявяваме, че няма да се отметнем от поетите отговорности към клиентите ни. Така разбираме застрахователния бизнес, който прави УНИКА. Както изпълнихме застрахователния си ангажимент към „Астрал Холидейз Интернешънъл,“ които имаха полица „Отговорност на туроператора“ с покритие на стойност 700 000лв. и обезщетихме всички потърпевши от фалита на компанията, обект на застраховката, за две седмици, така и сега оставаме редом до всеки наш клиент, който има сключен договор с УНИКА. Искаме това да бъде изяснено точно и ясно. Както и че официално се дистанцираме от всяко, различно от заявеното от УНИКА застрахователно поведение. 
Макар че новината беше коригирана, за нас остава огорчението, както и вероятно за много читатели, прочели я в първоначалния й вариант за почти трите часа, през които е била с това съдържание.
Затова се обръщаме към всички вас с молба да дадете публичност на позицията на ЗК УНИКА, защото не само вярваме, че това е коректното и професионално поведение, което всеки застраховател трябва да следва, но и защото искаме открито да успокоим всички наши клиенти туроператори, че няма да бъдат изоставени от УНИКА!

Pin It on Pinterest