Lidl добавя още 12 продукта към линията продукти за бебета

Веригата ще предлага изцяло нов асортимент от марката Hipp на атрактивна цена, вследствие на по-ниска ДДС ставка

Lidl добави 12 нови предложения към портфолиото си с бебешки продукти. Във веригата вече ще могат да бъдат закупени артикули на марката Hipp и с тях асортимента от стоки за бебета вече ще надхвърли 40. Всички те се предлагат на по-изгодни цени, вследствие на намалената ДДС ставка, която влезе в сила от 1 юли тази година.

Серията Hipp се присъединява към портфолиото от бебешки храни и пелени под собствената марка на веригата – Lupilu, пелените с марката Pampers, книги и други, които попадат в обхвата на изменението на ЗДДС. Цените на съответните продукти са намалени с разликата в ставката на ДДС, която бе намалена от 20% на 9%.

Био зеленчукови и месни пюрета, био млечна каша, както и био адаптирано мляко са само част от продуктите Hipp, които родителите ще могат да открият в Lidl от следващата седмица. Веригата е подготвила и специални акции и тематична седмица през август, с които ще даде още повече възможности за избор на хранителни и нехранителни продукти за най-малките.

Лидл България винаги е била отговорна и последователна в своите действия и затова търговската верига бе първата, която реагира незабавно и обявява актуализация на цените в полза на потребителя, непосредствено след обявяване на информацията за намалената ДДС ставка. С всяка своя стъпка, компанията се стреми непрекъснато да разширява портфолиото от продукти и да предлага все по-голям избор на потребителите. Освен по-ниски цени на всички бебешки храни, пелени и книги, попадащи като стокови групи в изменението на ЗДДС, клиентите могат да се възползват и от регулярни акции и преференциални цени на хранителни продукти за цялото семейство.

Pin It on Pinterest