Лидл България те иска – възможности за успешна кариера в родината

Компанията се присъединява към платформата Bulgaria wants you, с която обединяват усилия за привличане на българите от чужбина

Лидл България се присъединява към партньорите на платформата Bulgaria wants you. Така двете заедно обединяват усилия за привличане на повече българи от чужбина.

Партньорството е естествено продължение на работодателската политика на Лидл България. От стъпването си у нас, компанията дава възможност на българите да намират успешна реализация в родината. Едно от най-високите възнаграждения в бранша, сигурност, достъп до световно ноу-хау и възможности за израстване са само част от възможностите, които веригата предлага на своите над 3 200 служители. Доказателство е и фактът, че над 70% от мениджърите на магазини са се издигнали вътрешно в резултат на програмите за кариерно развитие. Следвайки ангажимента си на отговорен работодател, Лидл България дава сигурност и стабилност, а най-важното е, че освен спокойни и оценени, служителите й се реализират у дома, близо до своето семейство и приятели.

Като част от партньорството, екипът на Bulgaria wants you засне специално видео, в което представя компанията, нейните ценности и възможностите, които предлага. В поредица от видеа ще бъдат разказани и успешните истории на служители, върнали се от чужбина заради Lidl или избрали да останат тук, именно защото са намерили търсената сигурност и добра перспектива.

Такъв е примерът и на Атанас Бакалов, който избира България пред Германия. Завършва висшето си образование по дуалната система за обучение в професионалната академия в Щутгарт, специалност „Логистика в търговията“. Натрупаният професионален опит и наученото в университета го отвеждат до Лидл България. В продължение на години се развива в областта на логистиката, а днес е ръководител „Складова логистика“ във втория логистичен център на  веригата в с. Кабиле, Ямбол.

Компанията дава реални възможности и на младежи, които все още следват в чужбина, но избират България за своята реализация. Такава е историята на Марина Дакова, чиято първа среща с Lidl е като стажант. Когато става част от стажантската програма на компанията, Марина все още учи Product Marketing & Project Management в Австрия. Проектът, по който работи като стажант, е как да се подобрят процесите, свързани с износа на собствените марки на Lidl. Не само че успешно представя и защитава идеята си пред ръководството на компанията, но днес, вече завършила образованието си, тя е част от екипа на Маркетинг отдела на Лидл България.

Pin It on Pinterest