Kaufland е първата компания в България, която получи международен сертификат за хигиенен мениджмънт от TÜV AUSTRIA

Сертификацията гарантира най-високо ниво на мерките за хигиена и безопасност в обектите на веригата

Kaufland България успешно защити международен сертификат за хигиенен мениджмънт, издаван от TÜV AUSTRIA. Сертификацията гарантира възможно най-високо ниво на прилагане на редица мерки за безупречна хигиена във всички търговски обекти на Kaufland България, както и осигуряване на най-високо ниво на безопасност за служители и клиенти на веригата в условия на противоепидемична обстановка.

Kaufland България е първата компания и първата търговска верига в страната, която придобива международния сертификат за хигиенен мениджмънт на TÜV AUSTRIA. Компанията успешно защити сертификацията след задълбочен одит от страна на TÜV AUSTRIA, който обхваща множество процеси в областта на хигиенния мениджмънт. Сред одитираните области в Kaufland са процедури за щателно почистване на всички зони в обектите на веригата – складови и санитарни помещения, зали за служители и оборудване за работа, процедури за работа със свежи храни, за поддържане на изрядна чистота в транспорта на свежи продукти, процедури за събиране и изхвърляне на отпадъците и много други. Обект на осъществените от сертифициращата организация проверки са и всички мерки и процеси за лична хигиена и работно облекло на служителите, така че да бъде гарантирана тяхната безопасност, съответно и тази на клиентите.

„Международният стандарт за управление на хигиената е много важен за нас, защото доказва, че налагаме високи стандарти за управление на хигиената в нашите обекти и осигуряваме на нашите служители най-високо ниво на безопасни условия на труд дори в предизвикателни времена“, коментира Валтер Волф, главен изпълнителен директор на Kaufland България.

Противоепидемичните мерки, които Kaufland България прилага в условия на COVID-19, също бяха одитирани като част от общия хигиенен мениджмънт на компанията, за който се издава сертификацията. Основните превантивни мерки, които компанията прилага и бяха подложени на проверка, са поддържането на високи нива на дезинфекция в обектите на веригата, задължителното носене на предпазни маски и осигуряването на всички необходими средства за лична дезинфекция на служителите. От началото на COVID-19 кризата през 2020 година досега Kaufland е инвестирала над 4 млн. лв. в противоепидемични мерки с цел запазване на здравето и сигурността на своите служители и клиенти.

„Като изключителни партньори на групата TÜV AUSTRIA сме горди, че верига като Кауфланд България доказа отлично ниво на хигиена във всички свои пространства, както и персонален подход и отдаденост към чистотата на обектите и продуктите в тях. В комбинация със сертификата TÜV AUSTRIA COVID Shield, по който Кауфланд България е сертифицирана от 2020 г., това доказва стремежа на веригата към предоставяне на безупречни условия на труд и гостоприемство към клиентите си“, коментира Димитър Краев, управляващ съдружник в представляващия TÜV AUSTRIA клон в България.

Pin It on Pinterest