Kaufland България въвежда трети официален почивен ден за всички свои служители

Компанията осигурява още един ден почивка на служителите си в магазините и в Логистичния център по време на великденските празници

Водещата търговска верига в България и един от най-големите работодатели в страната Kaufland въвежда трети официален почивен ден за служителите си. От 2020 година освен на Коледа, 25.12, и на Нова година, 01.01, всички служители в магазините на компанията в цялата страна и в Логистичния център на Kaufland ще почиват по време на още един официален празник – неделята на Великден.

„За Kaufland основен приоритет са нашите служители. Затова непрекъснато се стремим да им осигуряваме конкурентно възнаграждение, добри условия на труд и баланс между лично време и професионални ангажименти. Въвеждаме трети официален почивен ден за всичките си служители в знак на благодарност към тяхната отдаденост и неуморна работа през цялата година и защото вярваме, че те заслужават да посветят повече време на своите семейства и близки по време на празниците“, коментира Милена Караилиева, HR директор на Kaufland.

Със своя екип от над 6 000 човека Kaufland е един от най-големите работодатели в страната. За втора поредна година компанията беше сертифицирана като Топ Работодател в България от международния независим институт Top Employers Institude. По този начин Kaufland се нарежда сред водещите компании в Европа, които прилагат високи стандарти в управлението на човешкия капитал, условията на труд и развитието на своите служители.

Зад успеха на Kaufland като Топ Работодател стои многопластова стратегия за подбор, обучение, развитие и задържане на кадри. Основен фокус в работодателската мисия на компанията е да инвестира и развива хората си. Като част от големия екип на компанията всеки човек получава шанс за допълнителна квалификация в рамките на компанията, прозрачна обратна връзка за своята работа, менторство и участие в обучителни програми, които да повишат неговите опит и познания.

Kaufland България инвестира и в здравето на своя екип чрез програма за насърчаване на активния и балансиран начин на живот. Програмата включва пакет от социални придобивки като допълнително здравно осигуряване, спортна карта, редица спортни събития и информационни кампании, свързани с редовната профилактика и превенция на служителите.

Pin It on Pinterest