Kaufland България стартира продажбата на български козунак под марката „Брей!“

За поредна година великденският асортимент на търговската веригата включва богат избор от традиционни български продукти

Kaufland България започва предлагането на традиционен български козунак под собствената си марка „Брей!“. Козунакът „Брей“ вече е наличен във всички 60 хипермаркета на Kaufland в страната и може да бъде открит в търговската верига целогодишно. Той е приготвен по традиционна българска рецепта и при изключително висок контрол на качеството. Козунакът „Брей“ е още едно допълнение към богатия избор от традиционни български продукти, които Kaufland ще предложи на своите клиенти за Великден и тази година.

Традиционният великденски козунак, който компанията предлага под собствената марка „Брей!“, е ръчно плетен, без изкуствени оцветители, с богат състав от стафиди и български локум. Преди да достигне рафтовете в хипермаркетите на Kaufland, продуктът преминава през сериозни проучвания и тестове, за да удовлетвори изцяло нуждите на клиентите и изискванията им за високо качество.

„Преминахме през сериозни проучвания на пазара, за да формираме идеята и визията на козунака. Искахме да предложим продукт, който да бъде с допълнителна стойност за клиентите ни и да бъде уникален за нашата компания. След многократни тестове на възложените изисквания към доставчика за съдържание, визия и вкус, три месеца по-късно имаме готов продукт с високо качество и автентичен български вкус, на който потребителите ще могат да се насладят на великденската си трапеза.“, споделят от компанията.

Освен български козунаци за празника, търговската верига предлага и богат избор от други традиционни великденски продукти под марката „Брей!“. Сред тях са яйца от свободно отглеждани кокошки, млечни продукти и месо, които са с изцяло български произход и доказано добро съотношение между високо качество и конкурентна цена.

Марката „Брей“ бе представена в средата на 2020 г. и за по-малко от година успя да се утвърди сред българските потребители, постигайки 87% разпознаваемост на бранда. Разнообразният асортимент в портфолиото на „Брей!“ включва близо 100 продукта от родни производители в ключови за българския потребител стокови групи – млечни и месни продукти, основни храни, напитки и други. За формирането на продуктовия асортимент на „Брей!“ Kaufland си партнира с 28 производители, а тяхната продукция идва от над 15 региона в страната.

Създаване на „Брей!“ е продължение на стремежа на Kaufland България да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти, които родният потребител цени и търси. 

Pin It on Pinterest