Kaufland България с отличия на годишните награди Employer Branding Awards 2021

Компанията беше обявена за Employer Brand Leader на годината и спечели първо място в категорията Employer Branding Idea (in pandemic times)

Kaufland България получи две отличия в тазгодишното издание на Employer Branding Awards на b2b Media. Компанията беше обявена за Employer Brand Leader на годината и спечели I-во място в категорията „Employer Branding Idea (in Pandemic Times)“ за реализирането на кампаниите „АзПомагам“ и „Разчитайте на нас“.

В условията на световна пандемия и на фона на общата несигурност през изминалата година, Kaufland България за пореден път доказа ролята си не само на водеща компания в модерната търговия, но преди всичко на лидер в грижата за хората. Компанията е отличена за Employer Brand Leader на годината за цялостната си вътрешна стратегия и политика, които следва по отношение на екипа, в това число и всички необходими превантивни мерки, за да гарантира както сигурността на своите над 6000 служители, така и на клиентите си. През изминалата година компанията успя да създаде условия за спокойна и безопасна работа на своите служители, като не допусна пандемията да наложи съкращения, а дори разшири екипа си.

Усърдната работа и стратегията, която Kaufland България създаде и следва в условията на извънредно положение, заслужено бяха отличени и с I-во място в категорията „Employer Branding Idea (in pandemic times)“. С реализирането на двете последователни кампании, „#АзПомагам“ и „Разчитайте на нас“, Kaufland бе първата търговска верига у нас с цялостна интегрирана информационна кампания, посветена на борбата с COVID-19.

„Да бъдем лидери по отношение на работодателския ни имидж именно през 2020 година беше огромно предизвикателство. За нас винаги е било приоритет да се грижим за нашите служители и да изразяваме своята признателност към техния принос, при това и в условията на глобална пандемия. Предприехме редица инициативи и следвахме най-добрите работодателски практики, за да заявим нашата ангажираност към колегите. Така с общи усилия и добра екипна работа успяхме да се справим заедно в една нова и непозната ситуация.“, коментира Милена Караилиева, Директор Човешки ресурси в Kaufland България.

С реализирането на кампаниите „#АзПомагам“ и „Разчитайте на нас“, Kaufland България представи своите служители с техните най-силни качества и високия им професионализъм. Водена от идеята, че да бъдем отговорни в действията си, означава да помагаме заедно, компанията показа своите герои на първа линия и как техните усилия, всеотдайност и смелост не остават незабелязани. С превръщането на свои служители в лица на кампанията Kaufland засвидетелства още веднъж своето уважение към труда на екипа си, благодарение на който търговската верига продължава да бъде водеща в сектора и да следва своята визия за сигурен работодател.

Благодарение на успешните си работодателски практики вече три поредни години Kaufland България е сертифицирана като Топ работодател от международния независим институт Top Employers Institute. Компанията осигурява много възможности за кариерно развитие и насърчава вътрешното професионалното израстване и преквалификация. Доказателство за това е фактът, че 80% от ръководителите в компанията са вътрешно повишени служители.

Повече за работодателската политика на компанията можете да научите на kariera.kaufland.bg

Pin It on Pinterest