Kaufland България с десет награди в сферата на маркетинговите комуникации и корпоративната социална отговорност

Сред тях са GrandPrix и злато от творческия рекламен фестивал ФАРА за кампанията „Свежите Супергерои“, и приз за цялостна зелена политика от Националния конкурс „Най-зелените компании в България“,

Едни от най-успешните инициативи на Kaufland България в сферата на маркетинговите комуникации и корпоративната социална отговорност бяха отличени с общо десет награди от юбилейното 20-то издание на творческия рекламен фестивал ФАРА и деветия национален конкурс „Най-зелените компании в България“.

Журито на ФАРА отличи мащабната инициатива “Свежите Супергерои“ на търговската верига, реализирана от креативната агенция Noble Graphics, с единственото злато в категория „Кампании“, както и с престижната Grand Prix награда, която се връчва за трети път в 20-годишната история на конкурса.

Свежите Супергерои са много повече от кампания. Превърнаха се в любимци на хиляди български семейства, а още по-важно – направиха плодовете и зеленчуците качествена част от ежедневното им меню. За Kaufland добрата храна е основна съставка на здравословния начин на живот, затова продължаваме да развиваме кампанията и се радваме, че усилията ни мотивират все повече потребители“, коментира Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България.

Журито на ФАРА отличи търговската верига с още 4 приза – 2 сребра в категориите „Print” и “Art Direction”, и 1 бронз в категорията „Бранд идентичност“ за кампанията „Свежите Супергерои“, както и още един бронз в категорията „Copy Craft” за оригинално комуникационно оформление в хипермаркетите на веригата с цел по-добро потребителско изживяване.

Рекламният фестивал отличи Kaufland България с още два бронза в категориите „Innovation” и “Direct” за кампанията „Храна за размисъл“, реализирана съвместно с 121 Agency. Целта на активността бе да създаде потребителско изживяване, като обвърже най-съвременните технологии с грижата за хората. Специална инсталация изследва моментното емоционално състояние и мозъчните вълни, и препоръчва подходяща за него храна. Активността се реализира за първи път в България и Европа.

В рамките на рекламния конкурс Kaufland България получи и третото място в категорията „Рекламодател на годината“.

Търговската верига получи и признание за отговорен бизнес с цялостната си зелена политика в рамките на Националния конкурс „Най-зелените компании в България“. Журито й отреди първо място в категорията „Хранителна индустрия, Сектор „Услуги“, търговия и селско стопанство“.

„В Kaufland вярваме, че само действията носят истинската промяна. Затова не спираме да ги надграждаме. Да бъдеш зелена компания не означава да следваш мода. Означава да участваш в дълъг маратон, всеки ден, години наред. Затова са нужни отдаденост, увереност, издържливост и съмишленици. Само така ефектът ще бъде още по-значим“, заяви Анна Кастрева, ръководител „Корпоративни комуникации“ в Kaufland България.

Дългосрочната политика на Kaufland в посока намаляване на пластмасата за еднократна употреба, както и енергийната ефективност, която компанията постига във всяка сфера на своята дейност, бяха отличени с две втори места в съответните категории: „Зелена идея“ и „Зелена инвестиция“.

Pin It on Pinterest