Kaufland България представя пазаруването като умение за качествен избор и описва тънкостите на добрия вкус в тематична серия от видеа

Посланици на добрата храна в лицето на шеф Тодоров и актьора Александър Сано разкриват отличителните знаци на качествените продукти в магазините на компанията

От началото на февруари Kaufland България стартира видео-поредица в социални мрежи и свои дигитални канали, с която дава идеи на потребителите как информирано да разпознаят и изберат качествените хранителни продукти, основно в категориите на свежите храни – плодове и зеленчуци, месо и млечни продукти. 

Шеф Тодоров и актьорът Александър Сано представят професионално-кулинарната и потребителската гледна точка, пазарувайки „на терен“ в един от хипермаркетите на Kaufland. В обиколка на всички основни зони за пазаруване те дават практически съвети за лесно разпознаване на качественото месо и характерния аромат на различни колбаси, показват как може да се прецени зрелостта на основни видове плодове и зеленчуци, как лесно да се различи качественото узряло бяло сирене и как да се разбере дали яйцата са наистина пресни. 

„Поредицата е посветена на желанието на марката ни да дава възможност на хората да имат достъп до качествена и здравословна храна. Видеата са посветени на идеята, че пазаруването е своеобразен занаят и нашата мисия е да улесним потребителите. В няколко последователни серии ще покажем практически съвети и ще обясним колко лесно е да се изберат качествените продукти и какви са техните отличителни характеристики – както на рафта, така и в кухнята у дома.“, разказва Катерина Ушева, Маркетинг Директор в Kaufland България.  

Качеството на своите продукти Kaufland България защитава вече 15 години от стъпването си на българския пазар и е нещо, с което не прави компромис. Компанията инвестира в устойчиво партньорство с български производители и доставчици, към които има определени изисквания за сертификация, валидни за всички нейни партньори. По веригата на доставка Kaufland България прилага и многостепенен вътрешен и външен качествен контрол. Особено важна е ролята на така наречените „Обучители Свежест“ в Kaufland, чиято мисия е да консултират и сътрудничат на екипите на всеки хипермаркет на веригата в страната по отношение на вида, правилното съхранение и свежестта на хранителните продукти.

В заснемането на видеата от кампанията с шеф Тодоров и Александър Сано участват продукти с местен произход – зеленчуци и плодове от български производители, както и телешко месо с български произход от собствена марка „Шеф Месар“.

Kaufland България предлага над 4 300 български продукта в постоянния си асортимент, като в по-големите хипермаркети на веригата броят им достига близо 5 000. Родното производство преобладава в ключовите хранителни категории като месо, млечни продукти, хляб и хлебни изделия. Над 60% от производителите, с които компанията си партнира са български.

Pin It on Pinterest