Kaufland България насърчава детското любопитство към животните в новата си образователна кампания „Зооландия“

В рамките на кампанията потребителите могат да съберат образователен пъзел с животни, да се забавляват и да учат с безплатно мобилно приложение с добавена реалност и настолни игри за света на дивите животни

 Kaufland България стартира нова потребителска програма за своите клиенти под името „Зооландия“. Кампанията е насочена към деца от различни възрасти, като чрез нея търговската верига си поставя за цел да обогати детските знания и любопитство към видовете диви животни, като същевременно популяризира световното биоразнообразие и насърчи опазването на животинските видове, застрашени от изчезване.

В периода от 14 септември до 8 ноември 2020 година клиентите на Kaufland България имат възможност да съберат образователен пъзел с илюстрации на 60 животински видове, обитаващи Земното кълбо. За всеки 25 лв. покупки клиентите на търговската верига получават пакетче с две пъзел части и стикер. Чрез пъзел колекционирането децата имат възможност да развиват фината си моторика, наблюдателност и съобразителност, както и да научат кои континенти обитават различните животни. Образователните елементи в програмата се обогатяват от безплатното мобилно приложение с добавена реалност (AR),  благодарение на което всички животни оживяват при сканиране. Пъзелът е специално нарисуван за Kaufland България и се отличава с изключително високо качество. Пъзел частите  и техните опаковки са създадени с мисъл за природата –  те са изработени от хартия, сертифицирана по стандарта FSC*, с което Kaufland за пореден път демонстрира своето отговорно отношение към опазването на околната среда.

В рамките на кампанията „Зооландия“ Kaufland България ще предложи и редица допълнителни възможности семействата да се забавляват и да учат заедно. Сред тях е стартов пакет от две настолни игри „Зооландия“, подходящи за деца от различни възрасти, както и уеб страница с допълнителни игри. Любопитни факти за всички 60 животни, тяхното местообитание, хранителни навици, начин на живот, както и кои животни са застрашени от изчезване и какви са основните заплахи за тях, са налични в безплатното мобилно приложение.

Наред с опазването на животните и обогатяването на детските познания за животинските видове, чрез комуникационната кампания на „Зооландия“ Kaufland България си поставя още една цел – да насърчи децата към повече движение в тяхното ежедневие. Търговската верига постига това чрез забавно рекламно видео, в което чрез свой собствен танц и слогана „Ти си на ред“ животните предизвикват децата да танцуват. На уебсайта на Kaufland България са налични 4 хореографии на различни животни, придружени от забавни обучителни видеа, така че децата да имат възможност лесно да усвоят движенията в танците. Както хореографиите, така и музиката, са създадени специално за кампанията. 

Чрез „Зооландия“ Kaufland България за пореден път демонстрира своята основна цел – да бъде верен партньор на българското семейство, като му предлага разнообразни и устойчиви продукти и програми, които улесняват родителите в отглеждането на техните деца. Наред с всички образователни материали на „Зооландия“, в периода на кампанията потребителите могат да открият  подходящи за старта на новата учебна година продукти. Сред тях са канцеларски материали, раничка, кутия за храна, бутилки за вода и други. Пълният асортимент на кампанията „Зооландия“ е наличен във всички обекти на Kaufland България на територията на страната.

Pin It on Pinterest