Kaufland България e любимата търговска верига на българите

Компанията беше определена за любима верига в директен потребителски вот и получи още шест награди в престижната класация „Моите любими марки“

 Kaufland България е любимата търговска верига на българите според единствената потребителска класация у нас „Моите любими марки“. Изборът на Kaufland за безспорен победител е резултат от директен потребителски вот. На награждаващата церемония снощи компанията беше удостоена още с отличия в категориите „Любим работодател – международна компания“, Бебешки и детски продукти“ – за марките Hip&Hopps и Kuniboo„Собствени марки – храни и напитки“ за K-Classic„Вегетариански, веган и супер храни“ за K Bio. Kaufland България получи и специално отличие за „Бранд мениджър“. С това наградите, които заслужи в 12-ото издание на класацията „Моите любими марки“, са общо седем.

Kaufland България получава признанието „Любима търговска верига“ на българите в следствие от поетите и изпълнени обещания към клиентите за предлагане на богат асортимент от качествени продукти на конкурентни цени. Компанията развива целенасочена политика за предоставяне на високо качество в обслужването и наградата за „Любима търговска верига“ е доказателство за високото ниво на удовлетвореност от страна на клиентите.

„За нас е чест да бъдем „Любима търговска верига“ на българите“, коментира Гергана Димитрова, мениджър „Корпоративни комуникации“ в Kaufland България при получаването на наградите. „Гласуваното доверие от страна на потребителите е силна мотивация за всички в нашия екип от над 6000 служители и ние ще продължаваме да работим всеотдайно за удовлетвореността на клиентите.“

Приз в категория „Любим работодател – международна компания“ компанията получава в резултат от своята работодателска политика с фокус върху грижата за служителите, на които Kaufland осигурява сигурност, конкурентно възнаграждение и социални придобивки, обучения и възможности за развитие. През 2020 г. за поредна година Kaufland получи сертификат за Топ Работодател от престижния Top Employers Institute, а по-рано този месец HR директорът на Kaufland България Милена Караилиева получи наградата в категория „Човешки ресурси“ в наградите Business Lady.

Потребителите в тазгодишната класация „Моите любими марки“ дадоха своя вот за вече утвърдената марка K-Classic, под която Kaufland предлага храни и напитки с високо качество на изгодна цена. Линията собствени биопродукти на разумна цена K Bio също взе награда на база гласуване от потребителите в категория „Вегетариански, веган и супер храни“. Сред челните места в класацията в категория „Бебешки и детски продукти“ се наредиха качествените марки за деца Hip&Hopps и Kuniboo. От 1 юли лидерът в модерната търговия у нас редуцира цените на над 250 бебешки продукта в следствие на намалената ДДС ставка.

За втора поредна година Катерина Ушева, директор „Маркетинг“ на Kaufland България, получи специалната награда „Бранд мениджър“. Тя ръководи екипа, който работи по създаването на визуалната идентичност на „Брей!“ – най-новата собствена марка на Kaufland и първа за компанията национална линия български продукти от изцяло български производители, която беше пусната скоро на пазара, но вече спечели доверието на клиентите.

Pin It on Pinterest