Бизнес

Influencer Marketing Conference заздравява връзката инфлуенсъри – брандове

Инфлуенсър маркетингът е един от най-бързо растящите сегменти от маркетинговата сфера. Според данни на IAB България пазарът в страната ни е нараснал почти 2,5 пъти през 2021 г. в сравнение с 2020 г. до 6,1 млн. лева.

Очакванията са бързият растеж да продължи и в следващите години. Този вид маркетинг се превръща в глобална индустрия за милиарди долари, която еволюира и обхваща компании от различни сектори на икономиката, вкл. и B2B сектора.

За да подкрепи бизнеса и влиятелните лица в изграждането на ползотворни партньорства, сп. Enterprise организира за първи път конференция, посветена на инфлуенсър маркетинга. Influencer Marketing Conference ще се проведе на 26 януари в София.

По време на събитието маркетингови експерти и инфлуенсъри ще споделят своя опит с това направление от маркетинговите стратегии, ще представят реални казуси и ще очертаят тенденциите и бъдещето на тези сътрудничества за достигане на по-широка аудитория.

Участниците в конференцията ще научат:

-Какви са предимствата, предизвикателствата и рисковете при работа с инфлуенсъри;

-Кои са ключовите показатели, за изпълнението на които да следят в своите кампании

-Как да залагат комуникационните си цели в своите кампании

-Какви възможности за съдържание, творчество и колаборация предлагат инфлуенсър маркетинг кампаниите и още полезна информация. Още подробности за събитието, програмата и лекторите можете да видите на сайта: https://influencerconference.enterprise.bg

Интересно от мрежата

Pin It on Pinterest