Heineken® радва феновете на UEFA EURO 2020 с множество активности, награди и лимитиран етикет на бутилката

Официалният спонсор на UEFA EURO 2020 – Heineken насърчава футболните почитатели в подкрепата на любимите им отбори с поредица от активности и награди

Официалният бирен спонсор на UEFA EURO 2020TMHeineken® насърчава футболните почитатели в подкрепата на любимите им отбори по време на първенството. Специално за турнира, Heineken® пусна на пазара бутилки с лимитиран UEFA EURO 2020™ дизайн с флаговете на 10-е държави с eдни от най-големите шансове за победа в първенството, както и символичен дизайн с трикольора на България в подкрепа на местната идентичност и гордост. Под капачките им феновете могат да открият символа на UEFA EURO 2020™, чрез който да спечелят един от 202 000 кена Heineken 500 мл. Регистрацията на уникалните кодове на heineken.bg под непечелившите капачки пък предоставя шанс за 2021 допълнителни награди, сред които ваучери за техника на стойност 1000 лв., джаги, футболни топки, очила, чаши и охладители за кенове.

Мисията на Heineken® за UEFA EURO 2020™ е да покаже, че съперничествата от 90-те минути на терена обединяват феновете на футбола. Това е посланието и в кампанията на Heineken – The Fan Rivalry, която предизвиква запалянковците да подкрепят любимия си отбор, като гласуват за избраната страна във всяка от срещите. Макар и разделени от предпочитанията си, почитателите на турнира се обединяват в любовта си към футбола и правят възможно позитивното съперничество. Гласувайки за своя фаворит, при всяка футболна среща, феновете трупат точки, с които след края на първенството могат да спечелят хладилник, пълен с бира, два 65-инчови телевизора, 4 джаги и 8 надуваеми легла с лимитиран дизайн. Всяка седмица до края на футболните двубои на лотариен принцип сред всички участващи, брандът раздава и комплекти стекове Heineken и Heineken 0.0.

За да докаже, че е един от най-възнаграждаващите брандове на пазара, Heineken® успя да обедини българските фенове и чрез кампанията „Never watch alone – THE BIGGEST SCREEN” по повод UEFA CHAMPIONS LEAGUE 20/21, в която на страницата на бранда, потребителите се състезаваха за излъчване на финала на първенството на сградата срещу дома им. Мястото на излъчването на най-големия екран беше в Перник, като победителят беше избран след единодушно гласуване от публиката и журито на конкурса. Така българските фенове на футбола се събраха на живо, по един по-различен и разчупен начин, за да споделят футболната емоция заедно в компанията на Heineken.

Като официален партньор на едни от най-големите футболни първенства, брандът продължава и мисията на компания Heineken – насърчаването на отговорната подкрепа и консумация, като провежда кампанията под надслов #SupportResponsibly (Подкрепяй отговорно).

Pin It on Pinterest