eCommCongress се превръща в двудневен онлайн маратон за онлайн търговци

Годишната конференция минава в дигитален формат
 Тазгодишното, седмо поред, годишно издание на eCommCongress & Expo за онлайн търговци и онлайн предприемачи в България сменя формата си. От хибридно, събитието се превръща в двудневен изцяло онлайн маратон, който ще се проведе на 29 и 30 септември 2021 г. под мотото „Покупкология“.
Достъпът до конгреса ще бъде безплатен, но са предвидени и билети за подкрепа -eCommSupporter – на стойност 39 лв.

Темите, които ще се разглеждат пред участниците в конгреса са: IOS 15 И FACEBOOK PRIVACY В БИЗНЕСАApple води война с Фейсбук. Този ъпдейт ще промени коренно privacy настройките на потребителите. Фейсбук също правят промени и проследяването на поведението на потребителите става по-трудно.НОВИТЕ ДДС ПРАВИЛАДДС правилата се променят на 01 юли 2021 г. Целта – хармонизиране на условията и методите за обмитяване на стоки и услуги в ЕС. Всички, които получават стоки извън България или внасят такива са потърпевши.ПСИХОЛОГИЯ НА ПОКУПКИТЕВ копирайтинга могат да се включат различни психологични методи за повишаване на средната стойност на потребителската количка, да се създаде чувство на спокойствие или внушение за решаване на проблеми и се използват различни методи за създаване на посланици на марката и т.н.ВИДЕО МАРКЕТИНГ И ИНФЛУЕНСЪРИYouTube се превръща във втората най-използвана търсачка в мрежата. Ако никой не споменава продукта или услугата там, е възможно да се изпуска огромен продажбен потенциал.CROSS-BORDER ПРОДАЖБИИма ли начини да се разшири аудиторията на онлайн магазина извън пределите на България? Ще бъдат споделени добри практики от търговци, които продават в Германия, Англия, Франция и други страни и ще се говори за различните особености на пазарите, работа с Fulfillment центрове, логистика за изпращане и връщане на пратки и други.НОВИТЕ ДЕЦА НА УЛИЦАТАClubhouse, Tik-Tok, Podcast-и – местата, където са младите. Бързата консумация на съдържание и променените потребителски навици бавно изместват начините на комуникация и покупки.
Всеки един от посетителите, закупил билет, ще има възможност да гледа до 12 месеца запис на лекциите до 12 месеца след събитието. В безплатният експо кът за пореден път всеки може направи консултация с изложителите по важни за него въпроси свързани с електронната търговия.
Актуална информация за събитието може да се открие в сайта на https://ecommcongress.bg/.

Pin It on Pinterest