Четири компании за пазарни проучвания потвърдиха позицията на Xiaomi като световен №2
Според доклада на IDC, който можете да откриете като прикачен файл: Xiaomi постигна рекорден обем през това тримесечие и годишен ръст от 86,6%.
Според Canalys: Xiaomi заема второ място за първи път в историята с 52,8 милиона продадени смартфона при 83% ръст.
Докладът посочва още, че Xiaomi трансформира своя бизнес модел от ролята на претендент към ролята на действащ, залагайки на инициативи като консолидация на партньорски канали и по-внимателно управление на отворения пазар. Коментира се и това, че новата цел на Xiaomi е да измести Samsung, за да стане най-големият доставчик в света.
Според Strategy Analytics: Xiaomi скочи за пръв път в списъка с топ 2. През второто тримесечие на 2021 г. компанията достави 52,8 милиона единици смартфони по целия свят и зае 16,8% пазарен дял. Сред всички топ 5 доставчици Xiaomi регистрира най-високия годишен темп на растеж (+85,3% на годишна база).
Според Counterpoint: Xiaomi достига продажби от 50 милиона смартфона, превръщайки се за първи път във втората по големина марка смартфони в света.
След пускането на първата флагшип серия Mi 10, Xiaomi непрекъснато предлага иновации в различни области, като снимки, дисплей, зареждане, интелигентно производство и др. Xiaomi инвестира за стъпването на премиум пазара, представяйки на потребителите водещи иновативни технологии и задавайки посоката на развитие на индустрията.
Xiaomi продължава да укрепва основните си възможности и ще затвърди мястото си като втората по големина марка смартфони.