Близо 40 български производители са в главната роля в най-новата кампания на Lidl

22 юни 2020 г. София. Близо 40 български производители и техните продукти влизат в главната роля в най-новата мащабна рекламна кампания на Lidl.

Тя е под надслов „Любимото идва при нас от цяла България“ и ни среща с различни родни производители, сред които български фермери, земеделски производители, месо- и млекопреработватели и много други. По този начин Лидл България популяризира българските производители, но и показва на българския потребител от колко различни краища на България идват продуктите в Lidl.

От години веригата работи с производители от Ямбол, Добрич, Ловеч, Харманли, Сандански, Монтана, Попово, Сливен, Пловдив, Севлиево, В. Търново, с. Ведраре, с. Маноле, с. Железница и къде ли още не. А техните качествени продукти не само достигат до цяла България, но излизат и извън границите на страната, благодарение на възможностите за износ, които Lidl дава на своите партньори.

Затова и рекламната кампания поставя фокус върху любопитни акценти, като например, че хлябът от „Фурната на Lidl“ се прави в Пловдив, но го хапват и в Братислава; че бирените пръчици под собствената марка на Lidl – Pikok, се произвеждат в Ловеч, но са любими и в Букурещ, както и че кравето сирене и кашкавалът Pilos се произвеждат в с. Ведраре и Сливен, но достигат до всеки край на България.

Специално внимание e отделено и на българските производители на плодове и зеленчуци, с които Lidl успешно работи. За първи път място в брошурата е запазено за седмичните акции на плодове и зеленчуци, които ще бъдат представени с полезна информация и така ще достигат до стотици хиляди семейства. Потребителите могат да намерят повече за производителите, международния стандарт за качество GlobalG.A.P., както и интересни рецепти.

На фокус са и други български производители, на които веригата се доверява за любими продукти на трапезата – млечни продукти, месо и колбаси, ядки. Каква е тяхната история, какви продукти произвеждат, както и какви са ползите за тях от съвместното им партньорство с Lidl – отговорите на всички тези въпроси клиентите ще откриват в седмичната брошура на веригата и на сайта: www.lidl.bg/rodno и www.lidl.bg/plodizelenchuk .

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 101 магазина в 48 града и близо 3000 служители.

Pin It on Pinterest