Българските традиции стоят в основата на „Брей!“ – първата национална собствена марка на Kaufland България

Екип от близо 15 българи работи над уникалния облик на ексклузивната собствена линия продукти на компанията повече от година

 Екип от близо 15 българи работи повече от година над уникалния облик на първата собствена национална линия продукти „Брей!“, която Kaufland България представи на пазара. Визията и името, също като продуктите, са вдъхновени изцяло от българските традиции, родното творчество и вкус. 

“Брей!“ е марка продукти, които са точно толкова пъстри и естествени, колкото сме и ние българите. Пъстри и естествени в емоцията си, но категорични в характера. Искахме всеки да усети това от пръв поглед“, споделя Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България.

Затова на първо място компанията избира име, което макар и нетрадиционно за продукт, е много типично за българския език. „Брей“ е любимо и традиционно българско възклицание, което присъства в ежедневието на всяко поколение българи и представлява жива връзка с родните корени и произход. То съдържа в себе си едновременно гордост, силно позитивно впечатление и гостоприемство. В допълнение името отлично описва заряда на марката и предимствата на нейните продукти.

Няма нищо случайно и в оформлението на визуалния свят на марката. Той е вдъхновен от родното творчество и българските фолклорни мотиви като шевицата, и представлява връзка с традициите и тяхната модерна интерпретация. Шрифтът на логото е уникален сам по себе си, защото е ръчно изписан и реферира към старинните български ръкописни стилове, широко използвани в различни примери от народното творчество.  Триъгълните елементи са разпознаваем мотив от класическите български шевици, като в същото време създават връзка с логото на Kaufland и го правят интегрална част от идентичността на марката.

„Искахме да направим опаковката на всеки вид продукт уникална. Ако се загледате, ще видите, че конкретната визия кореспондира винаги с основната суровина на продукта от марката, който сте избрали“, допълва Ушева.

Освен като визуално оформление, опаковката включва и прозрачна информация за продуктите – от произхода и производителя до описанието на всяка използвана суровина.

Името и цялостната визуална идентичност на марката „Брей!“ Kaufland България разработва и реализира съвместно с екип от българската рекламна агенция Noble Graphics. Музикалното оформление е дело на младия български композитор и продуцент Иван Шопов.

“Работата по този проект беше истинско удоволствие и вдъхновение за екипа, защото освен комуникацията, имахме възможност да участваме в изграждането на бранда „Брей!“ от самото начало. Беше вдъхновяващо да потърсим и да открием, както в българската земя, народ и култура, така и в самите себе си, това, което ни кара да се чувстваме горди с родината си. Потърсихме най-подходящите изразни средства, за да вградим това чувство във всеки елемент на бранда и гордостта от българското стана не просто послание, а неделима част от ДНК-то на „Брей!“, коментира Марсел Леви, творчески директор на Noble Graphics. 

„Брей!“ е първата национална собствена линия хранителни продукти на Kaufland България от изцяло български производители. Марката стартира с 61 продукта в 4 категории: млечни и месни продукти, основни храни и напитки, и тестени изделия. Всички те са дело на 20 български производители от 15 региона в страната. Сред тях има както дългогодишни и доверени партньори на Kaufland, така и нови, с които компанията си съдейства за първи път.

„Брей!“ е продължение на стремежа на Kaufland България да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти, които родният потребител цени и търси.

Pin It on Pinterest