All Channels Communication Group е “Aгенция на годината” на PR Приз 2019

След като грабна отличието Агенция на годината на BAPRA Bright Awards 2019 миналия месец, All Channels Communication Group доказа, че е повече от агенция и на PR Приз 2019.

All Channels получи още 4 титли в различни категории на конкурса PR Приз 2019, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Първо място си завоюва кампанията Avon K-beauty и хакването на YouTube в категория Комуникационен проект за продукт или услуга.

Със сребърен приз бе наградена кампанията на Загорка АД – Starobrno Friendly Fire в категорията Специално събитие”. Вътрешно реализираният от All Channels Communication Group фестивал Mood For Food също получи сребро в категорията Комуникационен проект в публичния сектор. Награда за Комуникационен проект за медия грабна кампанията за Беър Грилс и жабите в Рила.

На церемонията присъстваха много гости, журито на PR Приз, както и Асен Асенов, Председател на Обществения съвет на БДВО и Председател на журито на PR приз 2019. Илияна Захариева – Председател на Българското дружество за връзки с обществеността – връчи голямата награда в категория „Агенция на годината“ на All Channels Communication Group.

Pin It on Pinterest