60 продукта с до 30% намаление през месец март в Lidl

Изгодното пазаруване с „Lidl цена“ продължава през целия месец март с нова промоционална оферта – до 30% отстъпка на 60 продукта от асортимента на веригата. Офертата включва едни от най-масовите продукти, които домакинствата слагат на трапезата си – млечните и колбасите. Атрактивните предложения са в допълнение на всички седмични промоции и оферти на веригата и ще са валидни в рамките на март във всички 106 магазина в страната.

Избрани млечни продукти и колбаси с високо качество и “Lidl цена“ през целия март в магазините на Lidl в страната

„В новата оферта сме включили разнообразни продукти на „Lidl цена“, сред които всеки да открие това, от което има нужда. През целия месец март клиентите ще могат да избират от най-често консумираните продукти като кисело мляко, сирене, кашкавал, подходящи за цялото семейство до по-специални такива, във високия ценови клас. Вярваме, че така ще сме максимално полезни на нашите клиенти в стремежа им да планират разходите си по-добре“, заяви Драгомир Илиев, управител „Стоково снабдяване“, Лидл България.

Кренвиршите за деца Pikok без добавки, оцветители и консерванти, пушени пуешки гърди, чешки колбас и пражка шунка отново под собствената марка Pikok, кефир и заквасена сметана Pilos са само някои от предложенията с 30 или близо до 30% намаление. Кулинарните ценители могат да закупят камембер Milbona с 20% намаление, прошуто кото Dulano Selection с 14% и скаморца Lovilio с 11%. 

Не са пропуснати и любителите на традиционния вкус, които могат да открият на „Lidl цена“ свои любими продукти от утвърдени български производители като луканка от серията Clean Label без изкуствени добавки и консерванти, „Странджански дядо“, наденица и шпек „Стара планина“ Родна стряха, краве сирене в саламура, кашкавал, кисело мляко и др.

„Lidl цена“ продължава цялостната политика на компанията към ценовите промоции и надгражда стъпките, които тя предприе още в началото на кризата миналата година. Продуктите на „Lidl цена“ са обозначени и видими на място в магазина, а голяма част от тях и в седмичната брошура.  По този начин, от една страна, клиентите ще могат лесно и бързо да се ориентират и да намерят изгодните продукти в момента, а от друга, те ще получат още една възможност да планират разходите си и да оптимизират бюджетите си. 

За повече информация относно продуктите, включени в промоцията, моля, посетете www.lidl.bg

Pin It on Pinterest