HELL_Energy_portfolio

HELL ENERGY достигна над 51% пазарен дял в България и прогнозира ръст в продажбите си от 60% спрямо 2017 г.

В България компанията стана рекордьор по най-голям пазарен дял в света от всички пазари, на които оперира

 HELL Energy България отбеляза 51.56% пазарен дял в категорията към септември 2018 г. (по данни на Nielsen за септември 2018 г. на база продадени бройки). Компанията постоянно увеличава пазарния си дял и броя на обектите, които предлагат продуктите ѝ. От 2013 г. до днес HELL продължава да отбелязва двуцифрен ръст в продажбите си и непрекъснато увеличава пазарния си дял, като държи вече над половината от пазара на енергийни напитки в страната ни. България е рекордьор на глобално ниво за HELL – държавата ни е с най-големия пазарен дял на марката сред всички съществуващи в света, на които компанията работи.

България държи и втори рекорд в глобалното семейство на HELL – най-бързо постигната лидерска позиция, след като само 10 месеца след стъпването си на нашия пазар през 2013 г., през юни 2014 г. компанията вече се превръща в лидер по пазарен дял (по данни на Nielsen за юни 2014 г.). За 2018 г. от HELL Energy България прогнозират, че ще завършат годината с около 60% ръст спрямо продадените броя кенове през 2017 г., като с това ръстът спрямо първата година на пазара (2014 г.) ще бъде ръст от приблизително 6 пъти.

За 2019 г. компанията планира двуцифрен растеж на обема си, следвайки политиката си за затвърждаване и развитие на лидерската си позиция на пазара. HELL Energy България повиши драстично нивото на потребление на цялата категория у нас и в момента HELL е основен двигател за категорията в България, предоставяйки на потребителите изключително високо качество на достъпна цена.

Зад нашия успех на българския пазар стоят много иновации в продажбите и дистрибуцията, внедрени от българския ни екип на регионално ниво. Стоят също така страстта и вдъхновението на дистрибуторите ни и техните търговски представители, за което им благодарим от сърце. HELL е първата международна марка у нас, която избра иновативен бизнес модел – партньорство с няколко регионални дистрибутори вместо с един национален. Моделът е приложен от българския офис на HELL като нововъведение въобще за пазара на бързооборотни стоки, давайки отлични резултати и изграждайки перфектно партньорство, довело до лидерската ни позиция в България само след 10 месеца. Нещо повече – този модел даде на дистрибуторите ни специфично know how и възможност за работа с един уникален бранд, който ги отличава на пазара.“, сподели Станислав Захариев, Country manager на HELL Energy за България, Турция, Босна и Херцеговина, и Македония.

Компанията е известна и с постоянните си иновации, насочени към клиентите, с които допринася за развитието на категорията изобщо. Тази година HELL представи на пазара новия си продукт Strong Focus – функционална енергийна напитка, която води до по-добра концентрация и изостряне на вниманието. В рецептата ѝ влизат 11 съставки, като Л-карнитин и магнезий. В портфолиото на марката освен класик влизат и други вкусове като ябълка, червено грозде и мултивитамин.

В основната целева група на марката попадат мъже на възраст 18-45 години, които живеят в града, работят и водят активен начин на живот, изложени са на стрес, имат динамична индивидуалност, спортуват, пазаруват импулсивно и в движение, харесват качествени продукти. Във вторичната целева група на HELL влизат студенти и ученици на възраст между 18 и 25 години.

Публикувано от: novinata.bg