Effie_and_NBU

Effie България проведе специален уъркшоп със студентите от НБУ

Effie България проведе първия си уъркшоп съвместно със студентите от Нов Български Университет. Лекцията на тема „Ефективност“ бе последвана от практическо занимание.

Заданието имаше за цел да пресъздаде попълване на три от секциите на заявка за Effie, които включват потребители, инсайт и резултати. На студентите бе предоставен реален казус, с който имаха възможност да се запознаят в детайли и впоследствие да разработят с помощта на ментори. Своите ценни насоки и съвети към студентите от Нов Български Университет дадоха Николай Караджов, Изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции, и Георги Гавазов, консултант с дългогодишен практически опит в сферата на комуникациите и член на тазгодишното жури на Effie Awards България.

След обстоен преглед и обсъждане, на 14 ноември ще бъдат излъчени четирима победители, които ще спечелят покана за Гала вечерта за връчването на наградите Effie България.

Междувременно и през тази година гостите на церемонията ще имат възможност да избират от няколко пакета билети.

До 13 ноември единичната цена на билета ще бъде 120 лв. без ДДС, но при покупката на всеки 3 билета ще се получава четвърти безплатно. След 14 ноември билетите ще бъдат на единична стойност 200 лв. без ДДС.

По време на бляскавата гала вечер ще бъдат връчени отличията на най-добре представилите се рекламни кампании, осъществени в периода 1 януари 2017 г. – 30 септември 2018 г. Традиционно проекти, описващи кампании и маркетингови практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии, ще бъдат разглеждани в пет категории: „Стоки“, „Услуги“, „Промоции“, „Корпоративни комуникации“ и „Социална, медийна, политическа кампания“.

Публикувано от: novinata.bg