Nuvola Lavazza in Turin Italy ©AndreaGuermani

Lavazza придоби бизнеса за напитки на американската компания Mars

Групата Lavazza сключи споразумение с американската компания Mars за придобиване на бизнеса с кафе, включвайки кафе системите на Flavia и Klix, водещи брандове в сегментите Кафе услуги в офиса и вендинг автомати.

Това придобиване се вписва идеално в нашата международна стратегия за разширяване, целите за укрепване на ключови пазари, както и желанието за по-близка връзка с крайните потребители. Наистина, това сливане усилва позицията на Групата Lavazza в сегментите „Кафе услуги в офиса“ и „Вендинг“, които дават добра възможност за растеж и развитие“ каза Антонио Баравалле, изпълнителен директор на Групата Lavazza. „Днешната сделка с Mars, Incorporated е в съответствие с общата визия и споделени ценности между две изтъкнати семейни компании, които имат силен фокус в предоставянето на качествени продукти и с дългосрочна визия и ангажираност към своите служители и съдружници.“

Грант Рейд, Изпълнителен директор на Mars, Incorporated коментира сделката: „Напитките на Mars дълги години бяха важна част от нашия бизнес и тъй като винаги е трудно да се сбогуваш, особено с едни невероятни брандове, ценни съдружници и приятели, вярваме, че сега е точният момент за промяна. Ние сме уверени, че това решение ще осигури по-добър дългосрочен успех на бизнеса ни с напитки, ставайки част от Lavazza – компания, която споделя нашите ценности и специално отношение към напитките и която ще позволи на бизнеса и неговите сътрудници да преуспяват.“

С тази сделка Групата Lavazza, в съответствие с нейната стратегия за консолидация на международно ниво, ще придобие кафе бизнеса на Mars в Северна Америка, Германия, Обединеното кралство, Франция, Канада и Япония, включително свързаните с него системи и производствени мощности в Обединеното кралство и САЩ. Придобиването включва бизнеса на Flavia, която предлага кафе машини за офиса и бизнеса на Klix, която е марка вендинг автомати за напитки. Двата бизнеса разполагат с голям машинен парк, разпространен на техните пазари на дейност, както и широко портфолио от кафе и други топли напитки, продавани като собствени марки (например Alterra) и чрез лицензирани марки. Компаниите, участващи в придобиването, са генерирали оборот от близо 350 милиона щатски долара през 2017 г. и имат работна сила от около 900 души.

Сделката се очаква да бъде приключена до края на 2018 г., след като бъдат приключени необходимите процедури и регулаторни одобрения.

В съответствие с предишни придобивания на брандове като: Carte Noire и ESP във Франция, Merrild в Дания, Kicking Horse Coffee в Канада, NIMS в Италия и Blue Pod Coffee в Австралия – Lavazza възнамерява да продължи в посока придобиване на бизнеси, като по този начин засилва покритието на всички сегменти на пазара за кафе, фокусирайки се върху пазарната ниша „Кафе навън“ с оглед директно взаимодействие с потребителите.

Публикувано от: novinata.bg